Predstavljamo mame preduzetnice

Pred peti Bazar mama preduzetnica inspirišu nas:

ALT: "mame preduzetnice"

Marijana Marković, PR Natural Cosmetics

ALT: "marijana markovic pr natural cosmetics"
-Kako je preduzetništvo uticalo na Vas kao na ličnost, na Vašu porodicu i na odnose sa prijateljima, rođacima?

Posle završenog školovanja radila sam kao tehnolog u proizvodnji kozmetičkih proizvoda. U slobodno vreme kreirala sam prirodne proizvode za poboljšanje zdravlja i nege moje dece i porodice. Porodica i prijatelji su pokazali veliko interesovanje za sve što ja radim. Oni su i začetnici ideje da se ”rodi ” Natural Cosmetics.

-Šta je najveći preduzetnički izazov za Vas i kako ga rešavate?

U poslednje vreme prirodna kozmetika je dobila veliki značaj kod nas, dosta se priča o tome, ljudi se sve više okreću zdravom životu i upotrebi prirodnih preparata, tako da je velika konkurencija u Srbiji kao i stranih sertifikovanih brendova. U svemu tome treba pokazati kvalitet, postojanost i pozitivne rezultate kod korisnika, jer klijenti su ogledalo uspeha nekog proizvoda, a ja se mogu pohvaliti mnogim starim korisnicima kao i svakodnevnim novim korisnicima.

-Šta je najvažniji uzrok Vašeg uspeha?

Moj uspeh ogleda se u podršci porodice, u stečenom znanju u prethodnim poslovima, kao i u stalnoj potrazi za lepotom i zdravljem.


-Koliko se Vaša motivacija promenila od trenutka kada ste tek uplovljavali u preduzetničke vode?

Motivacija za mene je priroda koja nas okružuje i koju moramo kvalitetno i na pravi način upotrebiti.

-Po čemu biste voleli da ljudi upamte Vas i Vašu kompaniju?

Ono po čemu klijenti treba da upamte naš brend jeste kvalitet svih proizvoda.Tajna proizvoda se krije u prirodi. Priroda našeg podneblja daruje nam sve ono što našoj koži treba. Sve hranljive sastojke, vitamine, minerale prenosim iz prirode direktno u proizvode. Ideje o novim proizvodima se svakodnevno javljaju i svi proizvodi teže da probude i održe zdravlje u nama i na nama. Samo je potrebno da se negujemo prirodnim proizvodima.

Milica Čalija, Anđeli

ALT: "milica calija andjeli"

-Kako je preduzetništvo uticalo na Vas kao na ličnost, na Vašu porodicu i na odnose sa prijateljima, rođacima?

Više je porodica uticala na mene kao osobu u poslu. Majčinstvo te uči da “multitaskuješ”; nekada nema drugog izbora nego da istovremeno obavljaš nekoliko stvari odjednom. Uči te da neke stvari mogu da sačekaju, a da neke, pak, ne mogu. Uči te da prihvatiš stvari koje ne možeš da promeniš i da se iz sve snage trudiš da iskoristiš sve prilike koje ti se nude. Uči te potpuno novoj vrsti komunikacije. Kada se sve to prebaci na biznis plan, dobija se osoba zaista sjajnih poslovnih veština! 🙂

-Šta je najveći preduzetnički izazov za Vas i kako ga rešavate?

Najteže mi je da obuzdam svoju nestrpljivu prirodu. Jedno od ključnih pravila naše komapnije jeste da se stvari rade korak po korak, bez “utrčavanja” u neizvesne projekte, u neopravdane investicije i slično. Teško mi je da pomirim taj zdravorazumski stav sa željom da razultate vidim što pre. Ipak, čini mi se da uspevam.

Šta je najvažniji uzrok Vašeg uspeha?

 Strast koju unosim u posao. Neko je rekao da nije problem u ponedeljku kao takvom, već u činjenici da ljudi ne vole svoje poslove, pa im se teško vraćaju posle vikenda. Kod mene ne postoji ponedeljak. Doduše, ne postoji ni vikend! 🙂

-Koliko se Vaša motivacija promenila od trenutka kada ste tek uplovljavali u preduzetničke vode?

Nimalo. Od početka cilj je bio ponuditi ljudima zdraviju, a ukusnu opciju u ishrani – kolač u kojem će moći da uživaju bez griže savesti. Motiv je i dalje isti. Činjenica da danas mogu da živim od svog posla je samo nagrada za ovaj cilj. Zarada nikada nije, niti sme da postane cilj preduzetništva. Ako posao radite samo zbog zarade, onda je mnogo pametnije zaposliti se kod nekoga. Preduzetništvo uvek ima viši cilj od pukog sastavljanja kraja s krajem.

-Po čemu biste voleli da ljudi upamte Vas i Vašu kompaniju?

Anđeli su porodična kompanija u koju i suprug i ja unosimo 100% svojih veština i vrednosti u koje verujemo: pošten odnos prema potrošačima i prema zaposlenima; bez kompromisa na bilo čiju štetu. Cilj nam je da nas naše vrednosti i brend koji stvaramo generacijski nadživi.

Još intervjua sa mamama preduzetnicama pogledajte na sledećim linkovima:

1. Intervju
2. Intervju
3. Intervju
4. Intervju
5. Intervju
6. Intervju

Pratite i hashtag #BazarMamaPreduzetnica, kao i #MamePreduzetnice na društvenim mrežama.

Vidimo se u nedelju, u tržnom centru Delta City, gde vas čekamo od 10 do 22 sata!

Mame preduzetnice intervjuisala Sandra Đurić-Milinov, urednica internet stranice Centra za mame

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *