Pred peti Bazar mama preduzetnica, inspirišu nas:

ALT: "mame preduzetnice"


Titina Miltenovi
ć, Sweet Home

ALT: "Titina Miltenovic"

-Kako je preduzetništvo uticalo na Vas kao na ličnost, na Vašu porodicu i na odnose sa prijateljima, rođacima?

Omogućilo mi je da se osećam sigurnije i samouverenije, pošto nisam u podređenom položaju, kao što bih bila da radim za nekog. Imam podršku prijatelja i porodice, koji su ujedno i moji kupci.

-Šta je najveći preduzetnički izazov za Vas i kako ga rešavate?

Najveći izazov je žongliranje i povezivanje ljudi koji učestvuju sa mnom u proizvodnji umetničkih dela. Svako ima svoj zadatak i za sada sve dobro funkcioniše.

-Šta je najvažniji uzrok Vašeg uspeha?

Motivacija i satisfakcija. Motivacija u smislu da radim ono što volim i ponosim se tim, želim da se i moje dete jednog dana ponosi mojim poslom i ostvarenim uspehom, a satisfakcija u vidu povratne reakcije i zadovoljstva mojih kupaca, i sve tako u krug.

-Koliko se Vaša motivacija promenila od trenutka kada ste tek uplovljavali u preduzetničke vode?

Minimalno. Najveća motivacija mi je sve veći broj ljudi koji su oduševljeni mojim radom.

-Po čemu biste voleli da ljudi upamte Vas i Vašu kompaniju?

Po lepom. Kako estetskom, tako i duhovnom.


Sonja Dakić, DajDaj pelene

ALT: "sonja dakic"

-Kako je preduzetništvo uticalo na Vas kao na ličnost, na Vašu porodicu i na odnose sa prijateljima, rođacima?

Nikada sebe nisam videla kao preduzetnicu, volela sam da radim i rano sam počela da radim, ali sam za sebe uvek mislila da sam dobra u tome da radim za druge. Preduzetništvo je u moj život došlo sa decom i izvrnulo ga skroz naopačke. Danas sam srećna što je tako, jer radim ono što volim i u šta iskreno verujem. U poslu sam od prvog dana sa svojom kumom, moja deca su bila inspiracija i prvi modeli za naše proizvode, kum je napravio logo, muž je fotografisao, prijatelj je uradio sajt. Danas, kada sagledam sve to, shvatam da je to za mene bio jedini način da uđem u preduzetništvo, sa prijateljima i porodicom, podržana njihovom verom da to možemo da napravimo zajedno.

-Šta je najveći preduzetnički izazov za Vas i kako ga rešavate?


Najveći izazov je svakako da uradim sve što zamislim. Često me prijatelji pitaju kako postižem sve. Istina je da stižem samo 30-40% od onoga što zamislim. Često moram da biram da li ću se baviti kućnim poslovima ili odgovarati na mejlove, pisati tekstove ili nešto treće. Ja nisam savršena domaćica, majka i preduzetnica – ja sam pomalo od svega toga i trudim se da balansiram svaki dan koliko mogu.

-Šta je najvažniji uzrok Vašeg uspeha?

Osnovni sastojak mog uspeha je želja da uradim nešto dobro. Da pokažem svojoj deci da treba da rade na svojim snovima, jer deca mnogo bolje gledaju nego što nas slušaju i zato je naša dužnost da ono što radimo, radimo najbolje što možemo.

-Koliko se Vaša motivacija promenila od trenutka kada ste tek uplovljavali u preduzetničke vode?

Moja motivacija raste sa svakom porukom, slikom i rečima zahvalnosti koju nam pošalje mama koja je kupila naše pelene. Baš kao kada gledate svoje dete koje pravi prve korake, isto zadovoljstvo donosi saznanje da nešto što ste vi napravili pomaže nekom da reši problem i živi bolje.

-Po čemu biste voleli da ljudi upamte Vas i Vašu kompaniju?

Volela bih da nas prepoznaju i upamte po iskrenosti i ljubavi koju smo utkale u sve što do sada stvorile. Iza svog proizvoda stojimo svojim likom, imenom i prezimenom, upravo zato što u potpunosti verujemo u ono što radimo.


Eva Pešić, Kerefeke

ALT: "eva pesic"

-Kako je preduzetništvo uticalo na Vas kao na ličnost, na Vašu porodicu i na odnose sa prijateljima, rođacima?

Kerefeke za mene predstavljaju odušak i, jednostavno, moj svet igrarija. Od kada sam otvorila ta vrata, sva negativna energija je otišla, a ja sam samim tim postala pozitivnija i otvorenija za nove razgovore i druženja.

 

-Šta je najveći preduzetnički izazov za Vas i kako ga rešavate?

Realizovati upešno zamišljenu ideju. Pronalaženje pravih materijala i uklapanje u celokupnu sliku daje fenomenalan rezulat.

 

-Šta je najvažniji uzrok Vašeg uspeha?

Upornost i istrajnost je jednostavni recept za sve. Moj moto je – Svaki neuspeh je samo jedna naučena lekcija.

 

-Koliko se Vaša motivacija promenila od trenutka kada ste tek uplovljavali u preduzetničke vode?

Oduvek sam želela da se pokrenem u ovom pravcu. Obaveze mi to nisu dozvoljavale, a ja sam samim tim postajala sve više mrzovoljna sa laganim gubitkom samopuzdanja.  Od kada sam pokrenula Kerefeke, osetila sam da sam živa i dolazi neka dodatana energija da osluškujem nove stvari. Jednostavno rečeno, sva čula su se pokrenula!

 

-Po čemu biste voleli da ljudi upamte Vas i Vašu kompaniju?
Moja ideja je, jednostavno, pozitivna energija. Kad je najteže, nevolji pruži otpor osmehom. Želela bih da jaki, veseli tonovi koji krase Kerefeke, daju osmeh i pozitivnu notu. Svaki osmeh je za mene velika nagrada i uspeh.


Milena Popović, BeeCool

ALT: "milena popovic"

-Kako je preduzetništvo uticalo na Vas kao na ličnost, na Vašu porodicu i na odnose sa prijateljima, rođacima?

Na početku mog preduzetničkog puta, svaka prepreka je delovala zastrašujuće. Vremenom, savladavanje prepreka je postala svakodnevica i, samim tim, osećaj da ja to mogu. To je uticalo na mene i moje samopozdanje, na moju percepciju o sebi i životu uopšte.

-Šta je najveći preduzetnički izazov za Vas i kako ga rešavate?

Izazov  je edukovati roditelje da je korišćenje dečijeg auto-sedišta tokom vožnje jedina bezbedna opcija. Dajući stručne savete u vezi sa izborom adekvatnog sedišta, roditeljima olakšavamo izbor i pomažemo da budu odgovorni. Cilj je odgovoriti na sve zahteve kupca u najkraćem roku, pritom zadržavajući visok nivo kvaliteta proizvoda i usluge. Posebna satisfakcija dolazi iz brige o kupcu, a kroz ovaj segment online shop BeeCool dobija svoj ljudski lik.


-Šta je najvažniji uzrok Vašeg uspeha?


Vera u uspeh. 🙂

-Koliko se Vaša motivacija promenila od trenutka kada ste tek uplovljavali u preduzetničke vode?

U startu je BeeCool delovao kao dobra ideja vredna pokušaja. Danas je to postavljen biznis u koji je mnogo uloženo i koji pokazuje da ima prostora za dalje širenje i napredovanje. Sada kada je sve više deo mene, motivacija je još jača, a put jasniji.

-Po čemu biste voleli da ljudi upamte Vas i Vašu kompaniju?

Po profesionalnosti, duhu i fer odnosu. Ove vrednosti promovišem kroz svakodnevno poslovanje, ali i kroz Facebook, Blog, Instagram i Pinterest.

Pročitajte još intervjua sa mamama preduzetnicama koje će učestvovati na predstojećem Bazaru ovde i ovde.

Pratite hashtag #BazarMamaPreduzetnica, kao i #MamePreduzetnice na društvenim mrežama.

 

Mame preduzetnice intervjuisala Sandra Đurić – Milinov, urednica sajta Centra za mame

2 Comments to "Peti Bazar mama preduzetnica – predstavljamo mame"

Go Ahead, Leave A Comment

Name *: Mail *: won´t be published Website
Comment*: