„Potrebna je velika hrabrost da se započne biznis, a žene, posebno mame, oduvek je krasila ta osobina. Bazar Poslovna mama slavi upravo tu hrabrost i povezuje i podržava preduzetnice u svim fazama njihovog poslovanja“, ističe Jovana Ružičić, direktorka Udruženja građana Centar za mame.
Pored toga što je bio prilika za upoznavanje preduzimljivih i izuzetnih mama, ovaj Bazar je bio prvi korak ka formiranju zajednice mama preduzetnica koje će se međusobno podržavati i udruživati. Takođe, Bazar je bio odlična prilika za potencijalne preduzetnice da upoznaju one koje su već krenule u realizaciju svojih ideja. Materinstvo nije prepreka za poslovna postignuća, već, naprotiv, podstrek i prava motivacija. Za to nema boljeg dokaza od uspešnih mama preduzetnica koje su izlagale na Bazaru.
Udruženje građana Centar za mame, u saradnji sa tržnim centrom Delta City i uz podršku Balkan Štanda, organizovalo je Bazar sa ciljem da se promovišu mame preduzetnice, kao i da im se omogući bolje međusobno povezivanje i napredovanje, ali i da se osnaže i neke nove mame da preuzmu inicijativu i pokrenu sopstveni biznis.
Centar za mame je udruženje građana koje se zalaže za radna prava mama, organizuje besplatne treninge i radionice i promoviše zdrav i aktivan stil života. Vizija Centra za mame je Srbija u kojoj mame nisu diskriminisane, gde je njihov značaj za zajednicu i društvo prepoznat i gde svaka mama ima mogućnost da ostvari svoj pun potencijal.
Go Ahead, Leave A Comment